Een prijzenregen voor Lechler: drie EIMA Awards voor innovatieve landbouwproducten

Op de gerenommeerde EIMA-beurs in Bologna werden drie prijzen uitgereikt aan Lechler, waarmee de innovatieve kracht van het bedrijf opnieuw werd onderstreept. Lechler ontving een prijs voor de Xamount-koppeling, de zeer nauwkeurige ARE 30-bandspuit en de innovatieve LS 20-spot vlakke sproeier.

EIMA, een van de belangrijkste en grootste internationale beurzen voor landbouwtechnologie, biedt een uitstekend platform voor bedrijven om baanbrekende ontwikkelingen te presenteren aan een wereldwijd publiek van experts. De prijzen onderstrepen Lechlers inzet voor geavanceerde technologieën en de hoogste kwaliteitsnormen in de landbouwindustrie.

XAMOUNT-koppeling

De Xamount Coupler, een gesloten transfersysteem, heeft een prijs gewonnen voor zijn efficiëntie, milieuvriendelijkheid en bescherming van de gebruiker bij het verwerken van gewasbeschermingsmiddelen. Het innovatieve systeem zorgt voor een snelle, contactloze verwijdering en nauwkeurige dosering van gewasbeschermingsmiddelen.

Ausgezeichnet mit dem EIMA Mention Award: Lechler XAMOUNT CouplerBekroond met de EIMA Mention Award: Lechler Xamount-koppeling.

Bandsproeier ARE 30

De ARE 30 bandspuit ontving ook de EIMA Mention Award. Deze innovatie is speciaal ontwikkeld voor de nauwkeurige en gelijkmatige toepassing van gewasbeschermingsmiddelen op smalle stippen of banden. De ARE 30 maakt een nauwkeurige bandapplicatie mogelijk, vermindert het verbruik van gewasbeschermingsmiddelen en verhoogt de efficiëntie in de moderne landbouw.

Vlakke sproeier LS 20 voor puntspuiten

De LS 20 puntsproeier heeft een prijs gewonnen voor zijn nauwkeurige en hulpbronbesparende verdeling van gewasbeschermingsmiddelen. Deze innovatieve technologie maakt een zeer nauwkeurige toepassing mogelijk, vermindert drift en helpt om gewasbeschermingsmiddelen te besparen. De sproeier wordt gekenmerkt door smalle spuithoeken, lage stroomsnelheden en een optimale verdeling. Hij kan worden gebruikt als enkele sproeier voor gerichte toepassingen of in combinatie voor grotere oppervlakken. De LS 20 is een trendsetter voor moderne landbouwmethoden en slimme landbouw.

Ausgezeichnet mit dem EIMA Mention Award: Lechler ARE 30 Bandspritzdüse (links) und Lechler LS 20 Spot-Spray FlachstrahldüseBekroond met de EIMA Mention Award: Lechler ARE 30 bandsproeier (links) en Lechler LS 20 vlakspuit.

Lechler op EIMA 2024

Met deze onderscheidingen op de EIMA documenteert Lechler opnieuw zijn leidende rol in de landbouwsector en zet het de standaard voor toekomstgerichte oplossingen in de landbouw.

Op de EIMA (6 tot 11 november 2024 in Bologna/Italië) presenteert Lechler zijn bekroonde producten aan het grote publiek in hal 37, stand A13.

Naar overzicht